storhandla.

Puuuh i morse vaknade Lowa kl 6 och ville gå upp, så de va bara att pallra sig upp och göra en flaska välling. Jag som hade ställt kl på sju och trodde jag skulle få sova till då iaf men det ville inte hon. Men jag har faktist inte varit så supertrött idag men de kommer väl snart ;)
Vid halv tio åkte jag och hämtade min syster och Thea för att åka in till stan och stohandla och det blev en del kan man säga! Lowa var glad hela tiden och skrek högt av glädje inne på Maxi. Hon är ju bara för mysig.





Nu ska jag fixa iordning chipsen och dippen, för nu är det fredagsmys!!


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Vilken snygg design du har på bloggen. :)

2010-02-27 @ 13:56:01
Postat av: My-mamma till Lowa

Tack så mycket :)

2010-02-28 @ 07:50:35
URL: http://mylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0