Solsidan.

Sitter och väntar på solsidan, finns inte ett dugg att titta på och solsidan är det ända vettiga att se på.
Lowa ligger och sover så det är lugnt och tyst här hemma, visserligen har hon sovit ett tag men ändå! Hade tänkt att jag skulle skriva ett inkägg till men vet inte riktigt alls vad jag ska skriva om? Kan ju iaf skriva att jag längtar tills Anna´s 21 års fest näst nästa helg., ska blir skönt att komma hemifrån någon timma (fast jag vet att jag kommer sakna Lowa så mycket) så först ska Ja,Emelie,Malin, Malin, Andrea, Josefine och självklart Anna gå ut på Roma och äta gott sen blir det hem till Anna och dricka annars vet vi inte rikigt om vi ska ut eller om vi stannar kvar hos Anna, det får bli som det blir helt enkelt ;) Visserligen är det ganska långt kvar men det är vad jag har planerat och som jag längtar till!


Nu snart börjar solsidan, sen får det nog bli sängen. Lowa har redan vaknat en gång nu på kvällen så det blir nog en härlig natt med skrik, gap, lek och en massa joller så det är bara att ställa in sig på det värsta!



God natt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0