min dag.

Startade dagen tidigt i morse för att göra oss iordning och fara in till stan. Åkte till maxi och parkerade bilden där sen gick ja och Jenny ner till stan och fikade och kollade runt i lite affärer. Man blir ju så bebis sjuk när man ser en sån liten bebis, Lowa blir ju så stor om man jämför med lilla lilla Liam. Han sov hela tiden i vagnen så jag såg inte så mycket av han men på tisdag tänkte jag åka in igen och följa med Jenny när hon ska till BVC och efter det till öppna förskolan.

Efter jag varit i stan åkte jag ut till Lowas farmor och farfar och hälade på, där var även Caroline och kusin Jonathan och som vanligt blev dom glada av att se varandra. Lowa fick även jättefina klädet:)




Nu på kvällen har ja plockat undan lite här hemma och nu går tvättmaskinen varm nere i källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0