lungt och skönt.

Det är helt lungt och stilla hemma, Lowa ligger och sover sen halv 8 och Johannes är iväg och spelar innebandy så det är riktigt skönt här hemma. Men inget har jag fått gjort, satte mig vid datorn efter att Lowa somnade och här sitter jag än! Men imorgon får jag dubbelt upp att städa..
Väntar och väntar på att Jenny ska skriva något, har inte hört ett knyst sen hon skrev på facebook. Har säker varit inne en 100 gånger och tittat ifall hon skreve någon nytt:/ Hoppas lillen har kommit ut innan det blir läggdags annars kommer jag inte kunna sova.
Drömde inatt att hon hade skicka att hon var på väg till bb sen vaknade jag och va tvungen att kolla mobilen och helt sant, hade fått ett sms från henne en timma innan.



Nu kom Johannes hem, så antar att han ska sitta här snart sen blir det sängen.





Jag sitter som på nålar här hemma, hatar verkligen att vänta på saker!! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0