lördag.

Skönt det är när det är plusgrader ute, va och tog en promenad förut bort till min syster och hämtade kläderna som min mamma hade köpt till Lowa och lämnat där :)
Sen kom Anna G hem till mig så de va bara att traska hem och sätta på kaffe, så vi satt här och pratade en massa skit. Måste åka dit snart och provsmaka på pizzan som dom gör i nya ugnen, tror de kan bli riktigt gott!! ;)
sen när anna skulle åka hem klädde jag på mig och Lowa och gick och hjälpte Johannes att bära in all ved så nu är jag ritkigt slut i hela kroppen men nu har vi ved ett tag framöver iaf :)


Ikväll ska vi åka in till Linn och Mattias och äta mat och umgås, ska även få en lampa av henne som jag ska ha i mitt vardagsrum. Kommer bli tiktigt fint sen..






ha en trevlig kväll för det kommer vi ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0