Läkarbesöket.

Nu har jag kommit hem från stan och jag hann som tur i tid trodde först inte det när jag fick åkte runt och leta parkering, men tillslut hittade jag en längst ner i sjukhusbacken så de va bara att ta i hårdhanslarna och bära upp Lowa i hennes bilbarnstol och jag kan säga att jag hade mjölksyra i armarna när jag kom upp. Måste snart köpa en ny bilbarnstol så jag slipper svära över vad jobbigt det är att bära henne i den för sen har jag inget annat val än att bära henne på armen ;)

Läkarbesöket gick iaf bra och hon växer som hon ska :)

dagens vikt och längd 6 månader:
Vikt: 8700
Längd: 68,5

vikt och längd 5 månader:
Vikt: 8120
Längd: 66



Sen åkte vi ner och tog en fika på stan och sen köpte jag även kläder till Jenny och Kims lilla Liam :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

vad köpte du för något då? =)

2010-02-19 @ 21:30:02
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0