kaffegäster.

Nu har precis Anna och Madde åkt härifrån, har haft dom här på förmiddagen så vi har druckigt lite kaffe och pratat. För övrigt har jag världens suraste bebis här hemma, vet inte riktigt vad det är, hon har varit så här i två dagar så jag hoppas det blir bättre efter hon har fått sovit en sväng,
Ikväll blir det förhoppningsvis träning om jag inte blir dåligare, har känt mig trött hela dagen efter igår, kanske är för att man har fått dåligt sömn dom senaste dagarna! Men jag hoppas det går över!







Nu ska jag plocka undran här hemma, så tråkigt att komma hem efter träningen och det ser ut som en bomb har slagit ner, för då vill jag bara ta det lungt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0