godkväll.

God kväll. Orkade inte skriva igår när vi kom hem efter att ha varit hos Linn och Mattias även Anna,Leif och Thea va där och vi käkade tacos och hade det trevligt! När vi kom hem la vi Lowa i sängen och sen kollade jag på tv fram till halv tio sen blev jag trött och gick och la mig. Vaknade för en gångskull rätt utvilad i morse vid halv sju, så min dag har varit lång.
På eftermiddagen åkte vi på kalas hem till Johannes syster, henne kille fyllde år så vi firade han och nu på kvällen har vi kollat på fultslottet som sprängdes och käkat mat här hemma.
Snart blir de sängen för min del för nu börjar jag bli riktigt trött.




Imorgon har jag inget planerat så det får nog bli en långpromenad och kanske en sväng hem till syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0