gårdagens inlägg!

Skulle ha skreve ett inlägg igårkväll men de gick inte att komma in på bloggen så jag får skriva det idag istället!
Efter vi hade ätit igårkväll va vi alla tre jättetrötta så vid 5 gick vi och la oss och skulle vila en stund men de blev inte riktigt som vi tänkt oss utan vi vaknade igen vid 9 på kvällen. Vi trodde inte det skulle bli så länge eftersom Lowa brukar sova max en timma och jag skulle bara vila en stund för att se om jag blev lite piggare till träningen.
Så det blev ingen träning för min del, men hade nog inte bleve någon iaf för jag kände mig inte alls bra igår!
Vi trodde aldrig vi skulle kunna på Lowa i säng efter hon fick maten, men hon va sjuk så på kvällen så vi gav henne en sup panodil och sen sov hon som en stock tills i morse. Hon är dålig idag med men jag hoppas det ger sig snart för hon är inte alls glad här hemma, hon skrev konstant i en timma igår och fick knappt luft, lilla hjärtat!



Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0