fettisdagen

Ni har väl inte glömt bort att det är fettisdagen?
Det har iaf inte vi gjort här hemma, vi har precis tryckt i oss en varsin semla och det va mumsigt! Tycker igentligen inte om semla annars men just idag när det är fettisdagen är det väldigt gott.

Som jag skrev förut om telefonsamtalet jag ringde så fick ja till slut tag i han, han va mycket trevlig och tyckte det jag berättade om mig själv lät väldigt bra, så nu har jag skickat in ansökan så får vi se om jag får något svar.-spännande-



Börjar blir sjukare, har ont i halsen och snuvig. JA VILL INTE BLI SJUK!!


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

DU FÅR INTE BLI SJUK!!! Krya på dig! <3

2010-02-16 @ 18:57:21
URL: http://bagerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0