fel blir rätt.

Oj nu har ja stölla till de riktigt, trodde ju att Annorlunda Familjen var idag men Anna rättade mig och de var ju för fasiken i måndags. Jag som har gått och inte haft ett skit att titta på, har beslutaångest om jag ska titta på det nu eller imorgon bitti!!
har varit iväg och tränat nu på kvällen och det va lika kul som vanligt med Aerobic, kommer nog aldrig tröttna på det ;)

Har en liten tjej här hemma med 39,1 i feber men jag tror att det är den andra tanden som är på väg upp. Tycker så synd om henne för hon är verkligen ledsen nästan hela tiden och vill gänra sova hela dagen.
När jag åkte hemifrån förut blev hon så ledsen när jag gick och det gör sååå ont i mitt mammahjärta att åka ifrån henne. Lämgtar redan tills imorgon bitti när hon vaknar och jag får lyfta över henne till min säng och mys med henne.




Nu ska jag duscha!



 
(Bilden är några dagar gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0