Familjen annorlunda!

Har precis kollat klart på Familjen annorlunda, missade det igår när jag var iväg på träning så jag fick kolla på datorn idag istället. Älskar verkligen det programet och tycker familjen i Älvdalen är så mysiga, skulle nästan göra vad som helst för att få vara med en dag i deras liv ;) Har inget emot att ha så många barn för man kan nog få en fin uppväxt och lär sig mycket av att dela med sig och allt annat men jag skulle då aldrig skaffa så många barn, det är ju inte bara det att man ska ha tid att ta hand om alla utan alla ska ju faktist ut också och det är väl största skräcken hos mig!!
Jag har ju min lilla Lowa nu så jag är nöjd ett tag till, har inte glömt förlossningsskräcken riktigt än ;)





Nu ska alla måsten göras här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0