En trevlig dag!

Idag har det varit en slapp och trevlig dag! Vaknade runt åtta så det va bara att kliva upp och göra iordning vällingflaskan och sen mysa med Lowa medans hon åt sen gick vi upp och tände pannan så vi fick lite värme i stugan och sen satte jag mig vid datorn och kollade på familjen annorlunda och efter det satte jag mig och skrev lite cv´n som jag ska skicka runt imorgon, ska bara ringa några samtal om referenser och så! Sn kom Anna hit och efter en liten stund knackade det på dörren och då kom Josefine och Tassa hit så vi drack lite kaffe och pratade! Så idag har det verkligen varit en slapp dag men ändå så trevlig! Imorgon blit det träning, ska blir rikigt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0