dag två!

Idag är det andra dagen i veckan som jag tränat och idag blev det Aerobix och det var riktigt kul. Har tränat det förut med glömt bort precis allt utom heta stolen, den är sjukt jobbig har ont redan så vad ska jag inte ha imorgon?




Annars idag har jag varit hos min syster för ovanlighetensskull (inte) va där ett tag sen gick vi till affären och handlade lite men fy vilket väder det var, gick knappt att ta sig fram med vagnen så det va ett träningspass i sig!! Nu ska jag kolla på Andra avenyn för andra gången idag, men det är ju så bra så det kan man kolla på om och om igen!









GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Hejsan!jo dagmamman hete Anna-Karin & har precis nyss köpt ett hus i rävsand, eller liffland? Det är väl samma typ..



Man söker dagbarnvårdare(dagmamma) på samma sätt som när man söker dagis, det går alltså genom kommunen det också.. Det är på samma blankett!

Så får man kryssa i önskemål osv & skicka in..



Hur gammal är Lowa nu?

Kram

2010-02-03 @ 21:53:23
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: elin- theas mamma

Ja men det är bra att vara ute i god tid! :)

Vet du än när du ska börja jobba? man skickar ju in ansökan 4 månader innan dom ska skolas in så bara det kräver ju sin planering :)



Kram

2010-02-04 @ 09:47:44
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0