Äntligen Fredag!

Åh änligen är det fredag, idag klev jag upp strax efter sex så jag är ganska trött. va ju som sagt in till stan med min syster först gick vi till MVC och sen ner till stan och fikade och dit kom även Linn så vi satt och pratade en stund sen blev det bort till Lindex och självklart följde det med mer kläder hem till Lowa, tänk att jag aldrig kan få nog ;) Vi har precis ätit god mat här hemma och nu ska Johannes in i duschen och jag ska lägga Lowa för natten sen blir det mys hela kvällen!




Imorgon har jag inget planerat, kanske åker hem till Annas mamma och pappa och hälsa på.. :)





Det är dags för fredagsmys..

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Låter som en bra idé :)

2010-02-05 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0