Alla hjärtans dag.

Min alla hjärtans dag har sett ut så här typ.
Jag och Lowa har varit med Anna på förmiddagen sen åkte vi ner hennes mamma och pappa och gick en promenad sen fick vi jättegod mat av hennes mamma. Dom är så snälla mot mig, så de va en bra start på min alla hjärtansdag. Och det bästa av allt är att dom är så snälla mot Lowa och tänker på henne och det gör mig väldigt glad, en stor kram till dom!

Sen åkte jag och Lowa och hämtade Johannes hos hans mamma och pappa och sen åkte vi hem och lagade god mat, men snart ska Johannes åka iväg och träna så det blir mer mys när han kommer hem.
Medans Johannes är iväg och tränar ska jag och Lowa hoppa in i en varm dusch och efter det blir det massa mys. Tyvärr har jag inte träffat min mamma och pappa+ alla mina syskon idag och det tycker jag är lite tråkigt eftersom man ska visa alla nära och kära hur mycket man tycker om dom på alla hjärtans dag. Men dom vet att dom betyder allt för mig och att jag älskar alla så jag tror inte det gör något ;) 





Nu ska jag mysa med min underbara dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0