Våren är här.

Nu måste ju ändå våren har kommit? Det är underbart väder ute och jag har spenderat mestadels tiden ute. När jag och Lowa vaknade till liv och hade ätit och allt de där så traskade vi ut och började rensa i rabbaterna tills min syster ringde och frågade om jag ville följa med henne och handla så det gjorde vi och när vi kom hem kom Anna gustavsson hit så vi drack lite kaffe och jag gav Lowa mat och efter hon åkt gick vi ut igen och där har jag varit tills nu. har krattar bort mestadels av löven och det känns inte som det finns någon ände på det för det är löv överallt.. sen har jag även ställt ut utemöblerna på gräsetmattan. Ska åka och köpa färg till dom andra dom vi på altanen som måste målas innan.
Det är så underbart med solen, man bli piggre och gladare.
Ikväll blir det grillning igen :)



Ha en trevlig solig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0