min dag!

Nu har jag precis kommit hem från min mamma och alla dom andra, Lowa behövde åka hem och lägga sig eftersom det blir ganska jobbigt för henne med mycket folk och stojj. Johannes stannade kvar och spelade poker med dom andra!
Annars idag har jag bara ungåtts med min familj och kökat god mat, på förmiddagen kom Ola och Hanna ner och hälsade på oss. trevligt trevligt!!
Imorgon blir det påskmiddag hemma hos min mamma, ska bli så gott!!


Igår när syrran och hennes familj kom fick jag min present av dom som ja skulle få när jag fyllde år men eftersom dom inte var här när jag fyllde år så fick ja den igår. Fick iaf jättefina gariner till vardagsrummet och den EFTERLÄNGTADE gröna ryamattan :) Tack så jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0