tåkiga sjukdomar.

Jag är så trött på att vara sjuk, nu har ju givetvis Lowa också bleve jättedålig, hon har sovit jättedåligt inatt och är allmänt trött och hänig. Tog tempen på henne förut och den visade 93,1, snoren och ögonen rinner. Tycker så synd om henne när jag inte kan göra något åt det. Hoppas hon blir bättre snart.

Annars idag var jag bort till min mamma och skulle säga hej då till min syster och dom som åker hem idag, det är så tråkigt när dom åker men vi ska snart åka ner och hälsa på dom.

Snart ska jag dra igång och damsuga så de är fint till Josefine och Tommy kommer ner, men ja väntar tills Lowa har sovigt klart så jag slipper väcka henne nu när hon äntligen sover.


Ha en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj 93 i feber då bör hon koka hihi=)

Tack för i kväll o ser fram emot helgen;)

2010-04-05 @ 21:30:21
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0