storstädning.

Håller nu på att storstäda hemma, känns inte som jag gör något annat men de behövs så det är bara att göra det!
Vart kommer allt grus, lera och damm ifrån? Jag är jättenoga med att dra av mig allt smuts på dörrmattan och ställa skorna i skohyllan men nog fan blir det massor iaf. Kan de va min lilla sambo som kommer instövlande med leriga skor och ställer dom precis innanför dörren? ;)
Har iaf dammat precis överallt och plockat undan allt här hemma och nu ska jag snart dra fram snabeldraken men först ska Lowa vakna så jag slipper väcka henne.

Ikväll kommer Josefine och Tommy ner och då ska vi grilla, ska bli himmlans gott!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0