staden.

Idag blev det en tripp till stan, fick ringa BVC imorse och fråga om jag kunde komma in så dom kunde kolla på Lowas prickar i ansiktet eftersom jag blev orolig för hon har bleve jättetrött och grinig och prikarna vill inte ge med sig.
Men som tur var så va det ingen fara, hon trodde att hon kunde ha ett virus i kroppen. Som tur var så va de ingen barnsjukdom och det är väl där skon har klämt lite på mig ;)
Nu kan jag sova lungt på nätterna och behöver inte oroa mig för att det ska vara något farligt!!

På vägen in till stan höll jag på att skita ner mig, när jag kom stax efter bäckhammar står polisen med lasern men som tur var låg jag i 90 så jag behövde inte stanna, -pust- Vet inte ens varför jag blir nervös eftersom jag låg i rätt hastighet men det skrämmer mig bara av att de va polisen, att man har sån prespekt för som är helt otroligt, dom skulle ju inte derekt döda mig om jag körde lite för fort :P

På vägen hem var Lowa helt hysteriskt och tyckte inte alls de var kul att åka bil, så Anna och jag fick sjunga imse vimse spindel och klappa händerna för att hon skulle vara glad, men vi fick oss iaf en trevlig sångstund ;)

OCH jag fick även mitt schema för sommaren så nu vet jag äntligen när ja ska jobba, tyckte iaf schemat var helt okej!!


Nej nu får jag ge mig, bara en massa tjat om allt möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0