promenad med Jenny.

Nu är det helt tyst och stilla här hemma, Lowa har precis somnat och jag är helt slut!
Lowa har nu mer och mer börjat klätta på precis ALLT och är precis överallt och min rygg är helt paj efter allt bärande hit och dit ;)
Idag åkte jag och Lowa in till Jenny och hälsade på så vi tog oss en långpromenad i det underbara vädret, det är så varm att man inte ens kan ha jackan på sig och det är underbart. :) Lilla Liam växer så det knakar..
Innan jag åkte till Jenny slängde jag in hos Anna Gustavsson en sväng och hälsade och efter de åkte jag och hämtade Perfect home sakerna hos Malin, och det va inte dåligt med saker kan ja säga. Jag är supernöjd med mitt köp men har inte fått upp allt på sin plats än så ett kort kommer innom kort.

Väl hemma var det bara att ställa sig och göra mat till mig och Lowa och sen bort till mamma och syster för att lämna deras saker och dom blev också jättenöjda :)
Fick även veta något hemskt idag som gör mig både besviken och ledsen men jag hoppas att allt löser sig och blir bra igen. Men det är inget som jag kommer att skriva här utan de är inom min familj och privat..


Nu ska jag plocka undan och stoppan in en tvätt sen ska jag kolla på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0