Pricken.

Oj nu är jag dålig på att uppdatera igen men orken på morgonen har tagit helt slut eller så har jag inte tid.
Imorse hann jag inte för att när jag hade gett Lowa mat och allt annat som måste göras varje morgon knackar det på dörren och in kommer Anna och Thea på besök och efter en stund knallade vi bort till affären och sen hem till henne och där var jag kvar tills det var dags för mig ocg Lowa och gå hem och laga iordning käk tills Johannes kom hem.

Imorse upptäckte jag även att Lowa hade fått en massa röda prickar i ansiktet och jag hade inte en susning om vad det kunde vara. Hon hade inte ätit något konstigt och det var inte vattkopper för det såg det inte ut som så jag ringde sjukvårdsupplysningen och hon trodde hon hade fått det av solen eftersom hon inte mår dåligt av dom och ingen feber. Men jag skulle ha koll så dom försvinner och skulle de bli mer skulle jag höra av mig till vårdcentralen. -skönt-
Jag hoppas att dom försvinner!!


Nu ska jag kolla på tv och ta det lungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0