onsdag.

God dag.
Sitter nu här och tar några minuter i lugn och ro, Lowa ligger och sover.
Ska snart ställa mig i köket och laga mat tills Johannes kommer hem, sen ska vi fara iväg till Karlstad och köpa en bilbarnstol. Jag hoppas jag hittar den jag vill ha!
Skulle igentligen behöva damsuga här hemma idag IGEN men har inte ork till det just nu så det får jag göra ikväll när vi kommer hem.
Annars idag har jag och Lowa tagit oss en kort promenad med Anna och Thea, varit till äffären och sen följde jag med hem till dom en liten sväng.
Kollade även på andra avenyn imorse som vanligt på onsdagsmorgonen..



Nu ska jag gå ut och laga mat, skriver nog mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0