Nya pyamasen.

Idag var vi som sagt på stan med Anna och Thea. Anna skulle ha nya kläder till sig och Thea så vi gick till Lindex och där hittade vi mycket fina kläder och Anna skulle prångt köpa en klänning till Lowa också men jag tyckte inte hon skulle göra det men vrång som hon är så köpte hon en till Lowa och det tackar jag verkligen för. :) Sen kom vi till Kapahl och där hittade vi en jättefin Hello Kittypyamas som hon köpte till Thea.
När vi sätte oss och fikade skulle ja ta upp min påse och visa Linn vad fina kläder jag hade fått då hade Anna köpt med en till sån Hello Kitty pyamas och smygit ner i min påse, tror ni jag blev paff när jag tittade? TACK<3

Lägger upp lite bilder på den fina pyamasen!



 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan va snällt den va riktigt fin=)

2010-04-08 @ 20:45:48
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0