Kycklingen står i ugnen.

Japp, maten idag blir grillad kyckling. Den står nu inne i ugnen och jag längtar tills den blir klar, är vrålhungrig..
Idag har dagen gått riktigt fort, imorse efter frukosten körde jag Johannes till hans mamma och pappa eftersom han bil stod kvar där sen igår och eftersom jag ändå var där gick vi in och drack lite kaffe och även Johannes syster Josefine var där sen blev det till att åka hem så Lowa fick sova.

Har även haft finbesök idag av Anna Gustavsson och hon hade med sig en jättefin present till Lowa, en munktröja och byxor till. Hon är bara för snäll den där Anna som köper saker till Lowa. Tack kära vännen!!!



Nu ska jag fixa iordning en god sallad som vi ska ha till maten, kanske skriver mer sen!!


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Det var så lite så! :D <3

2010-04-25 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0