Karlskoga

Idag är det äntligen fredag, tänkt vad lyxigt det skulle vara om de var fredag hela veckan. ;)

Imorse var jag och Lowa jättesega så när kl närmade sig halv 9 gick vi och la oss i sängen och sov en timma till, va så trött imorse när Lowa ville upp vid halv sju!
Strax efter 11 åkte jag, Lowa, Anna och Thea in till stan föra att möta upp min pappa vid Mc Donalds för att äta lite mat sen åkte vi vidare till karlskogas nya maxi och storhandlade! Jag tyckte att de va rörigt och hittade nog inte allt jag skulle ha men de beror nog på att de va mycket folk, en trött unge och en stressad mamma ;) Men de var mycket pengar som försvann från kontot så en del fick ja med mig hem iaf!

Nu på eftermiddagen tog Johannes med Lowa till hans mamma och pappa så jag fick städa ifred här hemma sen när dom kom hem hoppade jag och Lowa in i duschen sen blev de bums i sängen för hennes del och jag ställde mig och gjorde varma smörgåsar..


Nu ska jag kolla tvn sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst är det skönt med egentid även om man ägnar den åt städning bara :-)

2010-04-24 @ 21:15:08
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0