hosta.

Den här kvällen började riktigt bra, gjorde iordning Lowa för natten och gav henne vällingflaskan och hon somnade som vanligt men nu har hon börjat fått en jättehosta och har tyvärr vaknat av den och vägrar somna om. Jag hoppas verkligen inte att hon kommer att vakna inatt och inte vilja sova för då kommer jag dö imorgon, är jätte trött och sjuk, det räcker med att jag vaknar flera gånger per natt och har världens hosta. Tycker så synd om henne eftersom hon bli ledsen varje gång hon hostar för de gör ont i halsen på henne. Blir det inte bättre tills imorgon får jag ringa till Bvc och se vad dom säger.


Nu på eftermiddagen gick vi bort till min mamma och hälsade på, skulle även önska lyckatill till Ingvar som ska in på operation imorgon, och jag hoppas de går bra!
Lowa visade även sin mormor vad duktig hon är på att vinka och självklart känndes de i mormors lilla hjärta :D


Nu ska ja kika om min lilla hostande tjej har somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0