Grin-olle..

Har för en liten stund sedan kommit hem från stan, har varit inne med Anna och Thea och kollat lite och sen åt vi lunch med Linn och Mattias på de nya stället i stan och tummen upp säger jag bara.
När vi satt och åt kom de en gubbe och gick förbi oss där vi satt och åt och klappade Lowa på huvudet och gick, Usch, jag tycker inte att man gör så och sen vet jag mycket väl vem det är och han är en snuskig alkis. Har inte folk något vett i skallen eller? Jag vet att jag aldrig skulle få för mig att göra så på någon annas barn som jag inte känner men de gjorde ju tydligen han!!


För övrigt har jag världens grinigaste unge hemma, hon har varit så här i två dagar och det är inget som passar henne! Jag tror de är tänderna som bråkar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0