Glad påsk.

Glad påsk alla goda och glada, hoppas ni har haft en trevlig dag med mat och godis för det har iaf jag..
Idag har jag varit hos min mamma och syrran, gick till mamma i morse när vi hade vaknat och gjort oss iordning och fick frukost :) Efter det gick vi på en promenad för att få Lowa att sova men hon vägrade att ligga ner i vagnen så jag gav upp efter en stund och gick till affären för att handla lite ägg och sånt och rätt som de var satt Lowa upp och sov i vagnen så vi kan snacka om en trött bebis som vägrar att somna liggandes ;)
När vi kom tillbaka satte vi oss efter husväggen och drack kaffe medans Lowa sov.
När hon vaknde gick jag, Anna och Thea på en till promenad eftersom det var Theas tur att sova och efter mycket om och men så somnade hon med.

Gick hem tidigare idag också eftersom Lowa är jätteknölig och tycker inte alls att något är kul, så Johannes är kvar hos min mamma och umgås med dom.
Mitt halsonda och snoriga hänger fortfarande i sig och jag vill inte vara mer sjuk nu..



Nu ska jag dricka lite Te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0