dålig som aldrig förr.

Fy nu börjar ja bli riktigt dålig, har inte ork till något. Känns som mina lungor ska gå sönder vilken sekund som hellst. Har en konstig känsla i kroppen och har aldrig förut kännt så här. Jag hoppas verkligen inte att de är lunginflamation utan en riktigt förkyldning bara. Har iaf tagit mig en ipren och hoppas på att den ska hjälpa mig lite.

Johannes är så snäll att han har åkt iväg och handlat mat tills ikväll  så de blir lördagsmys med god mat och lite godis. Han är allt en klippa!!!!



Imorgon blir de troligen tippspromenad för att fördriva tiden här nere i nybble lite, hoppas bara att solen skiner och att de har gett sig att blåsa.


ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0