Akta Graco..

KLART, nu har vi äntligen en ny bilbarnstol, nu slipper ja skrika och svära åt den andra som står i Lowas rum och tar upp en massa plats ;)
När jag kom dit trodde jag det skulle ta hur lång tid som hällst för att bestämma mig för vilken men det gick på två röda och det bästa med det här köpet var att det var extrapris på den så vi var mer än nöjda när vi knallade ut. Det var iaf inget vi hade tänkt oss ;)
Det blev ialla fall en Akta Graco Duoflex XTP (Genevra)
När vi kom hem så gick jag in och fixade iordning Lowa för kvällen och Johannes monterade in stolen i bilen, så imorgon ska jag, Lowa, Anna och Thea in till stan så Lowa får åka premiären i den nya :D













Nu ska jag gå och fixa en tvällssmörgås sen blir det Andra Avenyn.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud sikken fin den kommer hon nog trivas i=) Skönt att slippa flänga med den andra som ska ur o i hela tiden=)

2010-04-08 @ 09:27:40
URL: http://www.nogg.se/JosefineTassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0